Czekoladowe słodkości. Tarty, ciastka i czekoladki


Tytuł: Czekoladowe słodkości. Tarty, ciastka i czekoladki
Wydawnictwo:
Czy ja już mówiłam, że UWIELBIAM wszystko co czekoladowe? Ta książka, to kolejna wyczekiwana przeze mnie zapowiedź. Już nie umiałam się doczekać, aż trafi w moje ręce i sama będę mogła spróbować wszystkich pyszności!

Książka jest idealna formatowo. Mała i bardzo poręczna spokojnie można piec mając ją w zasięgu ręki.
W środku piękne fotografie, określony stopień trudności, czas przygotowania oraz składniki.
Przepisy są w miarę proste. Sama już przetestowałam kilka i jeżeli mogę Wam coś polecić to koniecznie spróbujcie: tort nadziewany czekoladą (PYCHA!), ciepłe ciastka czekoladowe, a w środku fantastyczna płynna czekolada oraz mus z białej i gorzkiej czekolady, choć ja zrobiłam z mlecznej i białej, było słodsze i bardziej odpowiednie dla mnie.
Generalnie jeżeli lubicie eksperymentować w kuchni, kochacie słodkości i uwielbiacie poznawać nowe niebanalne przepisy ta książka jest dla Was. Kosztuje niewiele ponad 20zł, a ma sporo fajnych przepisów:)
Polecam!
Zakurzona półka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka